kevinstorsveden.blogg.se

Snö och för lite snö

Kategori: Allmänt

Idag är den stora dagen kommen! Det har då snöat här jag bor! Men ändå.. Inte tillräckligt för att åka pulka.. Och alla som känner till mig och mina vänner vet att vi gärna uppleveler barndomen 100 ggr om så detta var en besvikelse för oss..

Iaf godmorgon! 
Ligger där jag låg igår när jag bloggade, lyssnar på samma band idag igen och känner mitt 13 åriga jag krypa fram lite mer för varje minut!

Om några dagar åker jag och min älskling till Spanien i en vecka, helt sjukt. Waow. Öl och strand. Så jävla ballt! Har faktiskt aldrig vart utomlands PÅ RIKTIGT. Jo visst har vart i Frankrike och England och Norden såklart men what what..
Så Spanien blir en utmaning!

Nu väntar jag bara på tildisen som kommer ungefär vid 3 gissar jag. Fun fun.. 

Föööör övrigt har jag tänkt mycket på sommaren, ser inte ut att bli någon operation för mig innan den, eftersom man ska ja gått ganska exakt på testo i 1 år innan.. Suger men jaja!
Funderar också man ska dra till bråvalla eller inte, verkar ju bli svin bra band.. Och öl är ju gott.. 

JAJA nog om inget idag igen.. Kan ändå inte fatta att folk fortfarande läser min blogg, har ju inte bloggat på 3 månader!
Duktiga ppls!

PEACE från en äcklig Kevin (oduschad)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: