kevinstorsveden.blogg.se

Helt sinnes

Kategori: Allmänt

Efter mycket om och men, så övertygades jag av min bästavän att träffa honom nu på natten.
Att en person kan få en så himla glad.
Alla borde ha en vän som jag har. Som ställer upp dygnet runt, oavsett vad det gäller.
Jag mötte honom med en ledsen miin och gick därifrån med ett leende som gick från ena örat till det andra.
Att skratta tills man gråter med någon som betyder så mycket för är verkligen balsam för själen!

Prata om allt från himmel till jord och bara känna att fan, de spelar ingen roll vad jag säger, jag får ändå säga det.
Till en vän, de är fan något speciellt.
Okej nu låter de som jag är kär i Albin, men man skulle fan kunna jämföra det så.
Eller ja.. Ni fattar!

Nu är det ändå dax för mig att gå till sängs, imorgon väntas de slipning av ett x antal plattor som ska oljas in och fixas till!
Hoppas ni har det bra, så skriver jag så snart jag kan igen!

Kevin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: