kevinstorsveden.blogg.se

Even though you don't know my name, me and you bleed exactly the same

Kategori: Allmänt

Hejåååå.
Ikväll är en sån där kväll åter igen.
Har haft en helt okej dag med jobb på eftermiddagen och lirat massa fotboll med min absolut bästavän och bara rensat tankar och snackat. Trots allt, när jag väl går in och stänger dörren. Är ensam. Så kommer dessa jävla tankar och vanföreställningar av mig själv.
För mycket tankar, frågor och ouppklarade svårigheter.
Stress, som jag inte haft innan.
Sjukt hur ensamheten kan göra en?
Jag menar, ja jag är född i fel kropp.
Man får säga fel namn, fel pronom.
Men varför tar de så mycket?
Sjukt.

Men ja!
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter.
Får försöka ta en dag i taget tills jag får min diagnos helt och hållet.
Får mina jävla hormoner jag velat ha sen födseln..
Thats life antar jag!
Nu blev allt kladd och lite extra skrivning för att gottgöra att jag inte skrivit på länge!

Vi hörs när vi hörs!

Peace
Kevin Storsveden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: