kevinstorsveden.blogg.se

The fucking Used

Kategori: Allmänt

Lyssnar på gamla godingar, från den mycket yngre tonåren!
Och hej förresten! 
Det var sjukt länge sen jag var här inne, bättre sent än aldrig kanske? Vete fan.
Inget speciellt händer i mitt liv just nu trorjag.. Skolan går svin bra, mycket nya vänner och en helt toppen lärare. Själva transgrejen har ingen tagit något speciellt på vilket är prima!
Ligger och saknar efter min flickvän som kommer hem imorgon. Äntligen. Min solstråle.
Känns som jag skriver dagbok.
Typ.

Jag var med Erik förut, vi berättade hemlisar för varandra, pratade om sex och samlevnad och spelade något skit spel som jag ägde på. Shoppade, grät för vi har zero life och ville vara Batman.
Jaha nehe, nog om inget.

Är för övrigt taggad på något men vad vet jag inte, borde sova men de är för svenskar.
Ni Sverigedemokrater måste tycka jag är svin bra på svenska fast jag inte är helt svensk. Asballtvaaaaa?(?!?!?)

Iaf, hejdå! 
Jag ska hitta någon som kan köpa krämbullar åt mig!
PEACE från Kevin den vilde (utan sömn) 

TJABBA



Älskar HIF btw. Cool info 2 knöw


OJOJOJ HÖLL PÅ ATT GLÖMMA, om någon släkting läser detta eller vän kompis polare rik jävel etc så önskar jag mig ps3-4 i födelsedags present!
Please and thank you 
Vet ni älskar mig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: