kevinstorsveden.blogg.se

Aaaaahgeeez

Kategori: Allmänt

Hella bröder! Tänkte göra ett inlägg till den/de stackare som vart inne på min blogg över 10 ggr idag!
Så hejsan hej speciellt på dig ;) yoyo....

Nej men jag ligger vaken och pluggar, har en lektion idag som börjar vid 13.05, tungt..
Men ja jag överlever nog!

Iaf i helgen blir det spela, först kanske med Albin eller om de blir att festa till det lite :) sen ska jag spela på lördagen iaf, de är bestämt! 

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogg som.. Har inte fått någon jävla kallelse från sjukhuset än. Sjukt besviken. Men ja. 

Hejdå 

Just ja, vi målade två lektioner i rad jag och min polare Isac! Först blev de en vanlig sideshowbob men sen nästa gav våran lärare oss en utmaning.. 

Det vita i hans hår är glans från lampan, då färgen inte har torkat!

Och den här började vi då med igår!
Tror inte vi hinner så mycket mer innan måleriet är slut men vårt rum blev coolt iaf!!

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: