kevinstorsveden.blogg.se

Gästbloggning(?)

Kategori:

Hallå alla Kevins fina läsare!
Jag heter Matilda Julin (och är alltså Kevins flickvän).
Bor i lilla Hallsberg osv.
Jag hackade Kevins blogg och tänkte göra honom lite arg och vandalisera lite här.

Nej.
Men eftersom att Kevin ska vara borta tills slutet av helgen. Då jag får träffa honom på söndag(?) så vill jag bara göra ett litet inlägg och berätta att jag haft ångest över att han lämnat mig och försöker som ett förvirrat barn på Ikea hitta till ett säkert ställe att luta mig mot tills min pojkvän kommer tillbaka.

Själv tänkte jag starta en egen blogg för ett tag sedan men nu när jag får testa på det här via Kevins blogg så inser jag att jag är usel på att blogga så.. Ja..

Puss hej :*

Kommentarer

  • Victor säger:

    Stabilt inlägg!

    2013-05-16 | 00:00:47

Kommentera inlägget här: