kevinstorsveden.blogg.se

Okej

Kategori: Allmänt

Fine att ni inte förstår allt med transgrejen. Men vad har mitt liv att göra med erat? Vad är det som stör er så mycket med att jag gör vad FAN jag vill med min egna kropp.

Äcklas du av mig? Titta inte på mig.
Stör det dig? Då får du gärna berätta hur svårt de är att undvika allt med mig.

Folk älskar att hata, men tänk på vad fan ni för istället. Det du säger kan ändra någons liv.
Folk lär sig visst inte efter att flera självmord inträffat. Ni är blinda.

Om det var din bror, syster, till och med kanske mamma eller pappa? Skulle du kasta dessa elaka saker på dem? Nej tror knappast det.

Som sagt folk älskar att hata och jag delar gärna ut en käftsmäll till nästa person som är så patetisk att den ger sig på mitt liv, utan att ens vara en del utav det.

Mind your fucking own shit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: