kevinstorsveden.blogg.se

SÅDÄR

Kategori: Allmänt

Tänkte svara så gott jag kan på de frågor jag fått.
 
 
 
När du och Matilda har sex, får hon pulla och skicka och använda leksaker på dig eller? De måste väl kännas fel när du är kille och när hon gör de och typ tar på dina bröst eller rumpa? Förlåt men är ganska nyfiken förstår om du inte vill svara.
 
Jadu, sexliv är något jag egentligen är väldigt privat med eftersom jag inte riktigt trivs med att prata om sånt med personer som inte är min flickvän eller bästavän.
Så något svar får du inte angående hur själva sexet går till.
Men nej på mig används inga leksaker och Matilda (min flickvän) tar mig inte eller vidrör mig inte på brösten.
Rumpan är jag inte så säker på vad jag ska säga.. Alla har väl en röv liksom? Kille som tjej.
 
 
Varför gick du från lesbisk till transa? :p
 

Dum fråga får dumt svar.
Nej men jag har väl inte gått från det ena till det andra. Det är ju inte så att jag direkt bara en dag "fan ska bli kille" utan det är något jag vetat hela livet så har inte hoppat mellan något.. Hur man nu gör det?
Biologisk är jag lesbisk även om jag är transexuell?
 
 
 - Är det så att du planetar att göra könsbyte i framtiden, eller nöjer du dig med att du känner dig som en kille och ser ut som en ? Vilket du än svarar så tycker jag det är sjukt bra att du känner att du kommit till insikt med vem du är :) måste vara väldigt skönt. Keep fighting kevin!
 
Jag planerar att göra ett könsbyte ja.
Öven en bröstborttagning. Att känna sig som en kille är inte samma sak som att vara en, och jag vill verkligen nå mitt mål. Att kunna ses helt och på papper som man.
 
 
- Hur träffades du och Matilda? Kände ni varann innan ni blev tillsammans?
 
Vi träffades på en fest i skogen. Låter perverst men så var det..
Min kompis berättade för mig att Matilda tyckte att jag såg bra ut, så jag och min bästavän beslöt oss för att gå fram och prata med henne vilket slutade med att jag hängde efter henne (typ) hela kvällen.
Sen skrev vi dagen därpå och så fortsatte det i någon vecka och jag tjatade om att få träffa henne. Tillslut gav hon med sig för mitt tjat och träffade mig.
Vi hade ju umgåtts och "hållt på" i någon månad innan vi blev tillsammans så vi kände inte varandra sååå bra.
 
- Hur lång är du?
 
Jag är ynkliga 1,65 cm lång..
Medans min flickvän (som bad mig tillägga detta) är 1,71 cm..
 
- Tycker du att jag är cool? :P
 

Hmmm tveksamt Matilda.. Men snygg är du xP
 
 
 
 
Fine fisken, hoppas ni fick svar på något iaf :)
Peace
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: